BookMe er en mødebookingplatform, der automatiserer og effektiviserer mange af de manuelle processer samt forkorter vejen til et kundemøde, både for kunder og medarbejdere.
Book DemoBookMe konfigureres let til din virksomheds ønskede betjeningsmodel.
Unik mulighed for at tilbyde virksomhedens tilgængelighed i forhold til kundens værdi og forretningspotentiale.
Med BookMe øges medarbejderaktiviteten og forkorter vejen til et kundemøde uden at gå på kompromis med den personlige relation.
Kunden har valget om hvordan hun ønsker at møde virksomheden - inden for de mødekriterier virksomheden har defineret. Kunden oplever valgfrihed, mindre friktion og øget tilgængelighed.
Flere relevante møder driver mere forretning, og mere effektive mødeprocesser driver lavere omkostninger.
Udnyt virksomhedens fulde forretningspotentiale via nem konfiguration og forkort vejen til mødet med kunden.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores liste af ofte stillede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os direkte her. Kontakt os
BookMe understøtter de CRM systemer vores brugere benytter f.eks. Salesforce og Microsoft Dynamics CRM.
BookMe understøtter kunder de mailsystemer du bruger f.eks. Microsoft Outlook, Google Mail etc.
BookMe opbevarer ingen personelige oplysninger om kundens kunder.
BookMe kan bruges på alle typer af kundetyper, og understøtter også møder ud af huset dvs. møder hos kunden.
Det håndteres via givne permissions fra jeres Microsof Azure Entra AD opsætning.
Det styrer du selv som kunde, men BookMe understøtter at dine kunder booker møder via medarbejder, hjemmeside, mobilbnak, app m.m.