Present automatiserer udarbejdelsen af personlige kundepræsentationer direkte i CRM system.
Book DemoPresent sikrer at kundepræsentationer altid er relavante. Den tager højde for kundens ønsker og behov samt de slagspotentialer der er identificeret i CRM systemet.
Markant hurtigere at sammensætte mødepræsentationen direkte via drag&drop i CRM systemet.
Med Present ved virksomheden altid hvilke slides der har størst effekt i mødet med kunden.
Øget indsigt giver mulighed for at styre og styrke anvendelsen af mødepræsentationer.
Med indsigt i anvendelsesgrad og effekter kan virksomheden effektivt ensarte og vedligeholde sine mødepræsentationer.
Automatisede og personaliserede mødepræsentationer via drag&drop direkte i virksomhedens CRM system.
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i vores liste af ofte stillede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os direkte her. Kontakt os
Present understøtter de CRM systemer vores brugere benytter f.eks. Salesforce og Microsoft Dynamics CRM.
Present understøtter kunder der bruger Microsoft PowerPoint.
Present kan bruges på alle de typer af kunder du holder møder med.
I styrer selv hvilke medarbejdere der skal have adgang via Microsoft Azure Entra AD og Salesforce.
De gemmes på mødeeventet inden i dit CRM-system. Du styrer selv, hvor længe præsentationer skal gemmes på kunden.
Present kan opsættes til at indhente de fleste af dine kundedata, hvorefter du selv kan konfigurere, hvor disse data skal indsættes i mødepræsentationen.